.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
هشدار هواشناسی مازندران : صیادان به دریا نروند
هواشناسی مازندران روز سه شنبه با انتشار اطلاعیه ای نسبت به احتمال آبگرفتگی معابر عمومی ،کاهش دمای هوا و طوفانی شدن دریای خزر هشدار داد و از صیادان خواست از عصر فردا چهارشنبه تا پنج شنبه به دریا نروند.

به گزارش شمال نیوز:مازندران 338 کیلومتر ساحل دریای خزر را در اختیار دارد و هم اکنون علاوه بر 44 فروند قایق صید کیلکا ، چهار هزار و 200 ماهیگیر نیز مشغول صید ماهیان استخوانی در این محدوده هستند.
به گزارش ایرنا ،در این اطلاعیه آمده است که بر اساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه های هواشناسی از امروز تا روز چهارشنبه با عبور متناوب امواج کوتاه ،بارش های پراکنده در استان پیش بینی می شود و از بعدازظهر چهارشنبه تا روز پنجشنبه هفته جاری با نفوذ سامانه سرد بارشی به استان شاهد بارندگی رگباری ، وزش باد شدید ،مواج شدن دریا و رعد و برق خواهیم بود.
هواشناسی مازندران همچنین هشدار داد که در این مدت آبگرفتگی معابر عمومی و بالا آمدن آب رودخانه ها دور از انتظار نیست و با اشاره به طوفانی شدن دریای خزر ، از صیادان خواسته شده است تا به دریا نروند.
همچنین در این گزارش پیش بینی شده است که دمای هوای استان هم در این مدت تا حدود 6 درجه کاهش یابد.
بر اساس این گزارش ، بارش در مناطق سردسیر و کوهستانی به صورت برف بوده و جاده های کوهستانی نیز مه آلود خواهد بود.
350کیلومتر از راههای مازندران کوهستانی است.
دمای هوای شهر ساری مرکز مازندران امروز در گرم ترین زمان به 22 درجه سانتی گراد بالای صفر می رسد ولی در ساعات شب و سردترین زمان به 15 درجه خواهد رسید .
جدول پیش بینی چهار روزه هواشناسی مازندران نشان می دهد که دمای هوای ساری فردا چهارشنبه در گرم ترین زمان به 19 درجه سانتی گراد خواهد رسید./ایرنا


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.095 seconds.